Monday, November 26, 2007

Archlord (http://www.archlordgame.com)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

   Tysiące wyzywających, Archlord może być tylko jeden. Tak wygląda główne motto gry której autorami są programiści z dobrze znanej firmy z tradycjami Codemasters. Archlord to MMORPG typu free2play z płatnym sklepem. Grafika, jak widać na załączonych screenach to pełne 3D z obrotową kamerką którą możemy ustawiać w dowolnej pozycji. Po wybraniu maksymalnych ustawień jakości oraz włączeniu antyaliasingu gra wygląda bardzo ładnie, choć trochę jej brakuje do World of Warcraft, czy Cabal'a .



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

   Mamy dostępne trzy rasy ze swoimi charakterystycznymi klasami postaci. Są Elfy, Ludzie oraz Orkowie. Każda rasa zaczyna grę w innym regionie. Jakkolwiek Orkowie i ludzie wyglądają dobrze i klimatycznie, tak trochę z kosmosu wzięty jest wygląd elfów które są podobne do czarodziejki z księżyca w antygwałtach :-) Dlatego polecam wybrać orków lub ludzi. Gra o tyle pozwala utożsamiać się ze swoimi postaciami, że na czacie orków dominują zawsze odzywki typu "HUMANS SUX!" co bardzo pozwala wczuć się w klimat gry. W Archlord dostępne są gildie, wojny gildii oraz oblężenie zamku Castle Siege. Za najgorszych złoczyńców (PK) wyznaczane są pieniężne nagrody które można zdobyć dopadając delikwenta.



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

   Podczas awansu postaci na wyższy poziom nie rozdajemy punktów w główne statystyki takie jak siła, witalność. Tutaj punkty rozdajemy jedynie w skille i umiejętności które dodatkowo posiadają jeszcze swoje poziomy natomiast ilość HP i podobne statystyki są z góry ustalone na dany poziom i podnieść je możemy jedynie poprzez specyfiki alchemiczne, żywność czy ekwipunek. Wszelkiego rodzaju umiejętności w Archlord jest mnóstwo, a niektóre z nich na pewno spodobają się fanom Gothic. Możemy nauczyć się zdejmowania skór ze zwierząt, pozyskiwania ich mięsa a następnie gotowania z tego różnych potraw których spożycie powoduje określone magiczne skutki jak na przykład zwiększenie HP. Możemy się trudnić alchemią, wzmacniać zbroje specjalnymi miksturami wzmocnienia lub kamieniami. Gdy osiągniemy odpowiedni poziom możemy kupić sobie zwierzaka jak na przykład - koń dla ludzi, opancerzony nosorożec dla orka i kilka innych. Ułatwi to poruszanie się po naprawdę ogromnym terenie gry! Wspomnieć należy że Archlord jest zdecydowanie dużą grą jeżeli chodzi o swoją objętość na dysku. Instalka gry zajmuje 1,4 GB a po zainstalowaniu i ściągnięciu poprawek zajęte miejsce to około 4 GB. Grę mimo wszystko polecam. Na pewno warto zwrócić na nią uwagę, jest to jeden z lepszych darmowych MMORPG jakie są dostępne w sieci.




Link do gry: http://www.archlordgame.com

6 comments:

Anonymous said...

Troche jej brakuje do cabala czy wowa? Panie czys ty wogole gral w archlorda??!!

'-.-' said...

Grałem we wszystkie gry, których opisy umieszczam. Chcesz wyrazic wlasne zdanie na ten temat -> zrob to kreatywnie, udowodnij że się mylę, podaj przykłady, napisz coś więcej niż znaki zapytania!

Anonymous said...

Archlord ma o wiele lepszą grafike od Cabala, a w WOWa nie grałem

Anonymous said...

ja natomiast nie grałem w Cabala(ale już ściągam, żeby sprawdzić ;) ), Ale grałem w WoW'a, i zdecydowanie bardziej podoba mi się ArchLord.
Świat jest bogaty, ma ciekawie zrobione bestie i rasy(Chodź fanem mangi nie jestem). Co mi się podoba szczególnie, potworki respią się bardzo szybko, praktyznie zaraz po zabiciu, i z walki robi się wielka siekanina :D
Gra się bardzo dynamicznie, walki są ciekawe i dużo się dzieje w grze.

Pzdro :)

Anonymous said...

Zapraszam wszystkich fanów gry na nową stronkę!
www.archlord.info.pl

Anonymous said...

co wy tam mówicie ja gralem w metina 2 PL i bardzo mi sie podobal wedlug mnie to byla dla mnie najlepsza mmorpg teraz gram w cabala i tez mi sie podoba trzecia gra w kturom gralem to był martial heroes i tez mi się podobał powinniście go umieścic na tej stronie a nie wy sie klucicie